Σχεδιασμός Λογότυπου

Το λογότυπο είναι το πιο σημαντικό στοιχείο της εταιρικής ταυτότητας και  επικοινωνίας μιας επιχείρησης.

Για πολλούς η δημιουργία ενός λογοτύπου θεωρείται ως ο σχεδιασμός ενός απλού γραφιστικού στοιχείου. Ωστόσο, το λογότυπο (ή logo) είναι το σημαντικότερο στοιχείο της εταιρικής ταυτότητας μιας επιχείρησης.

Διαδικασία Σχεδίασης Λογότυπου

Όταν αναλαμβάνουμε τον σχεδιασμό ενός λογοτύπου, έχουμε πάντα κατά νου μία σειρά από προϋποθέσεις.

Πιο συγκεκριμένα, όλα τα λογότυπά που σχεδιάζουμε είναι:

Μοναδικά

Ώστε να ξεχωρίζουν ανάμεσα στον ανταγωνισμό

Αξιομνημόνευτα

Καθαρές γραμμές και σχεδιαστική φιλοσοφία που επιτυγχάνουν την αποτύπωση των λογοτύπων στη μνήμη του στοχευμένου κοινού στο οποίο απευθύνεται

Διαχρονικά

Ο σχεδιασμός να μην περιορίζεται βασιζόμενος στις πρόσκαιρες τάσεις της μόδας, έτσι ώστε τα λογότυπα να παραμένουν φρέσκα και επίκαιρα με την πάροδο των ετών

Αντιπροσωπευτικά

Ώστε να μεταφέρουν απευθείας το μήνυμα, το αντικείμενο και τη φιλοσοφία σύμφωνα με τα οποία σχεδιάστηκαν

Ελκυστικά

Να “τραβάνε” τα βλέμματα με το ύφος τους, τις γραμμές τους και την ισορροπία τους

Προσαρμόσιμα – Ευέλικτα

Να είναι ευανάγνωστα σε όποια διάσταση ή μέσο εμφανίζονται, είτε έγχρωμα είτε ασπρόμαυρα